DKFs regioner

DKF har tre regioner SydDanmark, MidtJylland og NordJylland.

De har deres egne områder på hjemmesiden. Kig ind og se, hvad der sker i din region!

DKFs udvalg

Dansk Kommunikationsforening

Kommunikationsforeningen (DKF) er for dig, der arbejder med kommunikation og ønsker at udvikle dig og gå forrest i en stadig professionalisering af kommunikationsfaget. Faglighed og netværk er omdrejningspunktet for vores aktiviteter. Vi tilbyder blandt andet kommunikationskurser, netværk og medlemsbladet Kommunikatøren.

Bliv medlem af DKF og bliv en del af Danmarks stærkeste netværk for professionelle kommunikatører.

SE OGSÅ DKFs udvalg

Kurser, GåHjemMøder og konferencer
I DKF mødes kommunikatører og henter ny inspiration til det daglige arbejde. Gennem GåHjemMøder, kurser og konferencer giver DKF dig mulighed for at udvikle dine kompetencer og opbygge netværk.

GåHjemMøderne flere gange om måneden har altid relation til praktiske eller teoretiske områder inden for faget.

Kursuskataloget, der udsendes to gange  om året til medlemmerne rummer kurser på et højt fagligt niveau og til konkurrencedygtige priser.

Kommunikatøren, nyhedsbrev og kom-profil
Du modtager medlemsbladet Kommunikatøren, DKFs nyhedsbrev og får adgang til medlemsfortegnelsen online og en personlig KomProfil.

Kommunikatøren udkommer seks gange årligt og indeholder artikler, case-stories, portrætter, interviews, anmeldelser af nye bøger samt information om medlemsmøder og nye medlemmer.

DKFs Nyhedsbrev bringer artikler, nyheder og aktuelle tilbud og udkommer 2-3 gange ugentligt.

SE OGSÅ DKFs bestyrelse

DKFs medlemmer
DKF har knap 3.500 medlemmer. De fleste er kommunikationsmedarbejdere og kommunikationschefer. Cirka en fjerdedel af medlemmerne er selvstændige kommunikationskonsulenter eller medarbejdere i kommunikationsvirksomheder.

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon, web eller mail.

Direktør Sonja Sukstorff
Dansk Kommunikationsforening