9 tendenser for Kommunikation 2019

 

DKFs Tænketank 2019 præsenterer 9 tendenser for Kommunikation 2019.

 

Deltag i debatten om Kommunikation 2019

Tænketank 2019 har på 3 møder givet bud på væsentlige fremskrivninger, tendenser og paradokser, der kommer til at præge fremtidens virksomheder og kommunikatører.

Tænketank 2019
har prioriteret de 9 vigtigste tendenser og konsekvenser for virksomheder og kommunikatører.

Tænketanken præsenterer resultatet på Dansk Kommunikationsforenings konference og generalforsamling den 10. marts på Børsen.  

 

9 tendenser for Kommunikation 2019

 

1.      Samfundsansvar og medborgerskab

2.      Det fjerne bliver nært med globalisering og ny verdensorden

3.      Fremtiden er digital

4.      Netværk er magt - og giver adgang til den kollektive intelligens

5.      Forretningsforståelse er essens

6.      Mål eller forsvind

7.      Øgede krav om oplevelse og underholdning

8.      Det skal være autentisk og troværdigt

9.      Tab af forestillingen om kontrol

 

Læs pressemeddelese om de 9 tendenser

 

S e også

Film og artikler om Kommunikation 2019

Deltag i debatten om Kommunikation 2019

Dansk Kommunikationsforenings konference og generalforsamling 2010

Slides, artiker, film og billeder om Kommunikation 2019 fra kom-dag’o9

Tænketank 2019    

Se film fra kom-dag’o9  youtube.com 

 

Medieomtale

Hvor er det globale perspektiv? Børsen 31-03-2010

Kommunikation 2019? Eller 2010? mortengade.dk 13-03-2010

Nye tider i kommunikation Markedsføring 13-03-2010