SKRIV TIL REDAKTIONEN

Har du en ide til en artikel eller måske et forslag til et tema - skriv til Kommunikatørens redaktion

Kommunikatøren nr. 6 - 2006 sætter fokus på de nye regioner

13. december 2006

Leder: Grib chancen

Tema: De nye regioner: Tre, to, en – NU

De nye Regioner – kort fortalt

1. januar 2007 bliver 13 amter, Bornholms regionskommune, HUR og HS til fem regioner:

Regionerne Syddanmark, Midtjylland, Nordjylland, Sjælland og Hovedstaden

De nye kommunikationsenheder

Sundhedskommunikation i  fokus

Sundhedskommunikation bliver en af kerneopgaverne i de nye regioner, og der er nok at tage fat på

Fedme-kampagne første skridt

Sundhed bliver det nye mantra for de nye kommuner og regionen i Syddanmark. Et nyt samarbejde mellem kommunikationsfolk på tværs af region og kommuner har derfor sat fokus på fedme

Regionerne   – et folkeligt projekt?

Amterne fik aldrig rigtigt fodfæste i danskernes bevidsthed, og regionerne får det endnu sværere, spår kommunalforsker

Et folkeligt projekt?
Roger Buch er skeptisk ved, om regionerne kan blive et folkeligt projekt. Kommunikationscheferne ser udfordringen, men også en vej

Der røg både flag og løver